Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się najczęstsze pytania, jakie zadają nam nasi Klienci oraz odpowiedzi. Jeżeli masz inne pytanie, prosimy o kontakt w wybrany sposób:
a) kontakt telefoniczny pod numerem 726062472 w godzinach 9:00 do 21:00,
b) wysłanie zapytania poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt w menu głównym,
c) wysłanie bezpośredniego maila na adres sklep@magicznakredka.pl
d) wysłanie wiadomości poprzez media społecznościowe Facebook https://www.facebook.com/magicznakredkapl/ lub Instagram https://www.instagram.com/magicznakredkapl/.

Na wiadomości wysłane poprzez e-mail lub przez media społecznościowe staramy się odpowiadać w ciągu 1 dnia roboczego.

Najczęstsze pytania i odpowiedzi:

Pytanie #1
Od jakiego wieku można korzystać z kitchen helpera?
 
Odpowiedź:
Kitchen helper jest przeznaczony dla dzieci od około 1 roku do 5-6 lat. Warunkiem korzystania z mebla jest to, żeby dziecko potrafiło samodzielnie stać np. przy innych meblach. Wtedy bez problemu będzie stało na podeście, więc już 10 miesięczne dzieci mogą być użytkownikami. Dla tak małych dzieci mamy w ofercie filcowe ochraniacze, które dodatkowo zabezpieczają dziecko przed upadkiem. Mebel posiada 4 poziomy regulacji wysokości podestu, dzięki czemu można go regulować do wzrostu dziecka i wysokości blatu.
 
Pytanie #2
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
 
Odpowiedź:
Czas realizacji zamówienia jest podany w sklepie przy każdym produkcie oraz w zakładce "Czas realizacji zamówienia" w menu dolnym naszego sklepu internetowego.
Średni czas realizacji zamówienia wynosi około 7 dni. Zależy on od aktualnej ilości zamówień oraz rodzaju zamówionych pomocników. Jeśli w danym tygodniu mamy dużo zamówień na różne kolory podestów (które sami malujemy) i dużo zamówień z ochraniaczami (które sami szyjemy) to czas oczekiwania się nieco wydłuża, ale robimy wszystko by nie przekraczać terminów podanych w sklepie 😉
 
Pytanie #3
Czy można zwrócić mebel, gdyby dziecko nie chciało z niego korzystać?
 
Odpowiedź:
Jak najbardziej przyjmujemy zwroty produktów nie używanych, choć jeszcze nam się nie zdarzyło by dziecko nie było zafascynowane. Z reguły słyszymy, że dziecko nie chce z tego mebla schodzić i nawet je na stojąco 😉 Informacje na temat zwrotu towaru znajdują się w Regulaminie oraz zakładce "Zwroty i reklamacje" w menu dolnym na stronie.
 
Pytanie #4
Czy jest możliwość zamówienia przedmiotu w innym kolorze niż podane na stronie
 
Odpowiedź:
Jeśli chcieliby Państwo produkt w innym kolorze to prosimy o wysłanie wiadomości z informacją o preferowanym kolorze danego produktu. W zależności z jakiego materiału jest wykonany dany przedmiot (np. płyta meblowa, sklejka wodoodporna czy drewno) sprawdzimy możliwości wykonania go w danym kolorze i przedstawimy ofertę cenową oraz orientacyjny czas realizacji.
.  

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl